Klussenbedrijf voor al uw werkzaamheden in en om het huis

Aangeboden: Klussenbedrijf voor al uw werkzaamheden in en om het huis Prijs: N.o.t.k.

Klussenbedrijf voor al uw werkzaamheden in en om het huis.



Hieronder kunt u lezen voor welke werkzaamheden u bij mij aan het juiste adres bent.



  • Schilderwerk zowel binnen als buiten.
  • Renovatie/plaatsen van sanitair.
  • Behangen.
  • Onderhoud van tuinen, plaatsen schuttingen en/of tuinhuisjes.
  • Ophangen van decoratie, verlichting e.d.
  • Hulp bij montage van kasten, tafels, bedden, en andere meubels.
  • Timmerwerkzaamheden
  • Het leggen van laminaat en vloerbedekking Vaak blijven de kleine klusjes in huis liggen, bv plintjes afwerken, een lampje ophangen, het slot repareren noem maar op, maak gewoon een lijstje en neem contact op met mij, ik doe het graag voor u.
Ik kom graag bij u langs voor een persoonlijk advies of een geheel vrijblijvende offerte.
Bel voor een afspraak of mail naar onderstaand adres en dan neem ik zo spoedig mogelijk contact met u op.
Martijn Kooper

Info@huistuinenkooper.nl

telefoon: 06-45434641

(foto's van toilet renovatie, en schilderwerk kelder, laminaat, ophangen gordijnen en lampen.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Klusbedrijven

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger