Maximale kwaliteit voor de laagste prijs

Aangeboden: Maximale kwaliteit voor de laagste prijs Prijs: Op aanvraag

Maxiklus is een professionele jonge onderneming die op een vakkundige manier uw klussen en onderhoud voor u kan verzorgen.
Het leveren van kwaliteit, klantvriendelijkheid en flexibiliteit behoren tot mijn diensten
MAXIKLUS Klus en onderhoudsbedrijf staat voor maximaal resultaat en maximale kwaliteit.
Mijn diensten kunnen zowel voor particulieren als voor bedrijven worden uitgevoerd.

Ik kan mijn diensten aanbieden door middel van een uurtarief of door het aannemen van een geheel project.

Op uw verzoek ben ik graag bereid een prijsopgave te doen of een offerte uit te brengen voor al uw klussen en onderhoudswerkzaamheden.

Mijn werkzaamheden bestaan uit o.a.

- Schilder en Sauswerkzaamheden
- Laminaat of parket leggen
- Gipswanden
- Hang en sluitwerk
- Timmerwerkzaamheden
- Tuinwerkzaamheden
- Sloopwerkzaamheden
- Isolatie
- Elektra
- Glasvlies en Glasweefsel aanbrengen
- Keukens
- Blokhutten

U kunt gerust bellen voor al uw vragen of u kunt mij een mailtje sturen
Ik ben 7 dagen per week bereikbaar
Mijn werkgebied is in een straal van 75 kilometer van rotterdam
E-mail adres : maxiklus@gmail.com
Mobiel nummer : 0653386034
Website : www.maxiklus.nl (in ontwikkeling)
Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben

Met vriendelijke groet H.Ripmeester
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Klusbedrijven

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger