Schilderen / behangen / hovenieren / klussen

VERTROUWD VOORDELIG VAKMANSCHAP

"Hallo ik ben Ronald de Jong, ik werk al jaren als zelfstandig ondernemer. Elke werkdag breng ik nog fluitend de dag door met mijn 2 rechterhanden..."

"Ook u heeft misschien verbouwplannen, wilt u uw schrale kozijnen een nieuw likje verf geven, moet u plafond gewit worden, staat er een planning klaar voor de tuin of kiest u er eindelijk voor om het klusje uit handen te geven die al zo lang staat te wachten..."

VELE ENTHOUSIASTE KLANTEN GINGEN U VOOR! (ik heb recensies)

Overzicht werkzaamheden:

SCHILDEREN / SAUZEN / RENOVEREN
  • Plafond / muren
  • Kozijnen / deuren / omlijsting
  • Dakkapellen / boegdelen
  • Balken e.d.

KLUSSEN
  • Behangen
  • Vloeren leggen
  • Klussen e.d.

TUINIEREN
  • Bestrating
  • Afvoer / aanvoer
  • Groenvoorziening (knotten / snoeien) e.d.

"PROFESSIONELE AANPAK MET PLEZIER" is mijn motto!! Graag tot ziens!

Met vriendelijke groet, Ronald de Jong
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Klusbedrijven

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger