Lasser/montage bied zich aan

Aangeboden: Lasser/montage bied zich aan Prijs: Op aanvraag

Ik bied mijn handigheid en ervaring aan

Ik zelf zit al een lange poos in de las en constructie wereld, heb de nodige ervaringen tot het maken van

- spanten waarbij de kopplaten en voetplaten op locatie gelast moet worden
- Ergens op locaties gaten boren in spanten, voor mijn magneetboor is dat geen probleem
- Hekwerken, Balkonhekken, reparaties, nieuw, restauraties.
- Montage van diverse constructies, of de kleine dingen waarbij handigheid nodig is.
- ben zelf in het bezit van een elektrode apparaat die ik overal mee naar toe kan nemen, werkt gewoon op 220v.
- Andere gereedschappen zorg ik ook voor
- Grotere producten kan ik in een loods lassen en dan op afspraak bezorgen tegen meerprijs

Ik ben zelf in het bezit van:

Mig/Mag Certificaat
Tig Certificaat
Elektrode geen certificaat maar wel bijna 10 jaar ervaring

Heeft u een klus in huis of in nabije omgeving waar u zelf niet de handigheid in heeft of net de nodigde apparatuur mist neem dan contact met mij op.

Ik werk particulier
Ik doe dit in me vrije tijd na werktijd na 18:00 of in het weekends op zaterdag of zondag
Dus werk ook op de berekende prijsafspraak

Contact:
0628735359
email:
Jeffrey_Ophof@hotmail. com

Jeff
Lasser/constructiebankwerker

trefwoorden: Lassen, Slijpen, Boren, hekwerk, constructie, klusjes, repareren
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Klusbedrijven

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger