Onderhoud, verbouwing of schilderklus

Aangeboden: Onderhoud, verbouwing of schilderklus Prijs: Op aanvraag

Als u op zoek bent naar een gekwalificeerde timmerman die uw timmerwerk kan verzorgen, dan bent u bij mij aan het juiste adres.
Ik heb jarenlange ervaring in het timmervak en kan u hierdoor op professionele wijze van dienst zijn.
Tal van werkzaamheden heb ik de afgelopen jaren uitgevoerd. Hierbij moet u denken aan:

  • Nieuwbouw
  • Renovatie
  • Verbouwingen
  • Klein onderhoud
  • Plaatsen van schuttingen Naast mijn werk heb ik één grote hobby/passie en dat is zingen. Je zou kunnen zeggen, een zingende timmerman die van zijn werk houdt en dat vakkundig uitvoert.
Niet alleen de wat grotere klussen maar zeker ook de kleine klusjes doe ik graag voor u, denk bijvoorbeeld aan: een deurkruk vervangen, een slot vervangen of een schilderijtje ophangen.Ook voor een schilderklus kunt u mij gerust bellen.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Klusbedrijven

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger