Goedkoop klusjes man! Ik doe bijna alles!!!

Aangeboden: Goedkoop klusjes man! Ik doe bijna alles!!! Prijs: € 15,00

Voor all u kleine klussen in en om het huis.

U kunt alles vragen ik doe bijna alles.


-Timmerwerk

-Schilderen en behangen

-Laminaat leggen + u kunt ook Voor laminaat + ondervloer, Parket laminaat en hard sten tegels en vloer tegels naar keuze bij mij trecht. ( EN NATUURLIJK ALLES KWALITEIT!!!! ) De prijs verschil zult u zelf wel merken.

-Hulp in u tuin (plaatsen van schutting,pergola)

-Kleine bestrating en metselwerkzaamheden

-Sanitaire werkzaamheden

-Plaatsen van scheidingswanden


Professionele autopoets service voor totale reconditioning van personen- en bedrijfsautos, boten en motoren op locatie,voor zowel particulieren als bedrijven. Daarvoor bent u bij MIJ Professional Carcleaning OOK aan het juiste adres.



Dus als u hulp nodig hebt dan kunt u bellen naar de onderstande tel nr.


-WERKZAAM ALLEEN REGIO DOETINCHEM


Tel:06-84954177

T. Klusjesman

Werkzaam alleen in eigen regio: Doetinchem, en 25km omgeving van Doetinchem
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Klusbedrijven

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger