metsel en tegelzetbedrijf voor al u werkzaamheden

metsel en tegelzetbedrijf voor al u werkzaamheden Prijs: N.o.t.k.

Mijn naam is Han Verheijen en u kunt mij inhuren voor al u bouwwerkzaamheden.
Ik ben een vakman en hou heel erg veel van mijn werk,ik sta er persoonlijk voor in dat elke klus voor 100% naar tevredenheid wordt uitgevoerd.

Voor mij geldt: 'klant is koning'en mijn streven is dat de opdrachtgever volledig tevreden is met het eindresultaat.

Mijn offertes zijn gunstig, zeker in relatie tot de geleverde kwaliteit.Ik sta bekend als een harde werker.
Werkzaamheden groot of klein worden netjes,snel en technisch perfect opgeleverd.
En voor iedereen betaalbaar vraag voor een offerte en vergelijk.

Denkt u aan bouwen of verbouwen? Denk dan aan mij! Diversen referenties zijn beschikbaar.

Tevens kunt u me inhuuren voor grondwerkzaamheden met graafmachine E.35,00 excl per uur.

voor bedrijf en particulier


Han Verheijen
te bereiken onder GSM 06-23033888
werkzaam in: Limburg
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Klusbedrijven

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger