manusje van alles, Ady,werkt voor u in en rond het huis

manusje van alles, Ady,werkt voor u in en rond het huis Prijs: € 10,00

Hallo, ik ben Ady en ik wil graag werken. Ik ben 24 jaar oud en heb mijn eigen vervoer en gereedschap.

Ik heb 5 jaar werkervaring op het gebied van schilderen, stucen, laminaat/vloerbedekking leggen, tegelen van badkamer/toilet en allerlei opknap werkjes in het huis.
Ook kan ik u helpen met de tuin en o.a met het leggen van tegels.
Ook het zwaardere werk, zoals sloop of verhuizen, wil ik graag doen.
Met andere woorden: ik wil alles aanpakken om geld te verdienen.

Ik woon bij mijn broer en schoonzus die mij helpen werk te vinden, daar ik Engels spreek en enkele woorden
Nederlands.
Aarzel niet en bel 06 21 22 81 89 voor meer informatie.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Klusbedrijven

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger