Klusjesman / vakman / aannemer in Amsterdam en omgeving

Klusjesman / vakman / aannemer in Amsterdam en omgeving Prijs: N.o.t.k.

KLUSJESMAN / VAKMAN / AANNEMER in Amsterdam en omgeving

Ik ben een professionele vakman en ruim 20 jaar werkzaam in de bouwsector. Ik onderneem kleine en grote projecten in diverse bouwsegmenten. Voor grotere projecten beschik ik over een team van professionals.

Heeft u plannen voor verbouwing of renovatie? Ik help u graag van idee, schets tot uitvoering.

U kunt bij mij terecht voor alle werkzaamheden zoals:

Loodgieterswerk
Elektrawerk
Gas en CV-installaties
Tegelwerk
Timmerwerk
Gips of Ytong wanden plaatsen
Vloer/tapijt leggen
Lassen
Stukadoren
Schilderen en Behangen

Ik kan u ook helpen met kleine onderhouds- en herstelwerkzaamheden in uw huis, zoals lampen ophangen, stekkers verplaatsen, defecte kranen vervangen, afvoer ontstoppen, etc.

mail: de_vakman@yahoo.com
facebook: Klusjesman Amsterdam
tel: 06-42007292
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Klusbedrijven

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger