aanemer in huisonderhoud

aanemer in huisonderhoud Prijs: Op aanvraag

Brakus Bouw eenmans zaak.
Ik Johan brakus / ik heb een traditioneel nederlands bedrijf ,opgelijd uit ouderlijkbedrijf J.A Brakus aanemers bedrijf Anno 01-01-1960 de geboorte maand van johan.Voor u kan ik de meest voorkomende klussen in en om het huis klaren ,ik ben een klein bedrijfje die het liefst zo ook blijft. Bij ons staat hoog in het vaandel het sociaal contact met de clienten / opgeruimde werkplek en vooral geen haast in de werkzaamheden ,dat houd in geen gejacht en de klus eerst klaren eer er een nieuwe klus word geopend, een leuk stuk werk afleveren dat in het prakteik ook gebruikt word, en dat is fantasties om te doen. Verder heb ik tevrede klanten en ben kan wel zeggen voor 95% kind aan huis bij de clienten. Waarom deze reclame / ik wil mijn partuculieren klanten uitbreiden ,vele klanten zijn van ouderlijk bedrijf ja en dat word minder omtrend de leeftijden. Ik ben geschoold en gediplomateerd op basis van bouwkunden en ben in bezit van S.E.R verklaring V.C.A leidingevend en ben op profesioneel voorbereid op gereedschappen en auto / om de werken uit tevoeren zoals Timmerwerk ,gevelwerk zoals metsel en voegwerk hetzij platvol of knipwerk, badkamers ,stukwerk ,loodgieterswerk ,cv instalaties ,of gehele verbouwingen en of staal construties bij uitbreken van muren. Voor een geheel vrijblijvende offerte kunt u altijd bij mij terecht ,mijn prijs hangt tussen het gemiddelde maar het werk daar zult u geen spijt van krijgen en dat is tochwel het belangrijkst. Ik hoop dan ook dat u kontact met me opneem voor eventueel een offerte , heele kleine klusjes zijn ook van harte welkom.

Mvg Johan Brakus
Werkzaam in: Den Haag, Rotterdam
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Klusbedrijven

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger