Allround vakman heeft op korte termijn nog tijd.

Allround vakman heeft op korte termijn nog tijd. Prijs: N.o.t.k.

Hallo,

Ik zoek op korte termijn werkzaamheden. Ik heb veel ervaring in badkamers verbouwen, zolders ombouwen, vloeren leggen, alle tegelwerken en alle timmerwerkzaamheden.

Ik heb altijd een vrij strakke planning en beschik daardoor tussentijds meestal over een aantal weken voor de kleinere klussen (badkamer tegelen, vloer leggen (tegels/plavuizen of hout). Ook voor een grote klus (complete badkamer of keuken verbouwen/plaatsen en/of renovatie van uw woning) is in overleg mogelijk om op korte termijn te beginnen.

Dus zoekt u op korte termijn een all-round vakman voor een geschikte prijs, dan bent u bij mij aan het juiste adres.

Ook voor al uw schilderwerkzaamheden en stucwerkzaamheden (stucadoor) kunt u bij mij terecht. U vraagt, ik lever...

Ik kom geheel vrijblijvend bij u langs om de werkzaamheden te bespreken en een prijsopgave te maken. U kunt mij bellen van 07.30 uur tot 22.00 uur op telefoonnummer 06-22424416 voor informatie en/of een vrijblijvende afspraak.

Ik werk in heel Overijsel en Gelderland.

Ook als u een woning hebt gekocht en hij moet verbouwd dan bent u bij mij aan het juiste adres. Ik maak van een bouwval uw droomhuis!

Werkzaam in: de regio Zwolle, Kampen, Apeldoorn, Deventer, Ommen,Meppel
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Klusbedrijven

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger