Onderhoud en verbouw,Bouwservice Panneman bel 0621627042

Onderhoud en verbouw,Bouwservice Panneman bel 0621627042 Prijs: N.o.t.k.

Hallo, ik wil me even voorstellen
Ik doe bijna alle klusjes en onderhoudswerkzaamheden aan uw woning
Dit heeft als voordeel dat u maar een persoon nodig heeft en niet iedere keer iemand anders over de vloer.

Meestal de kleine klussen zoals een dakkapel,schilderklusjes,glaszetten,kozijnen venieuwen,metselwerk,stucken,

badkamers renoveren,verkoop van tuinhuisjes en plaatsen,straatwerk kleine werkjes,

een aanbouw plaatsen , keuken renoveren ,platte daken vernieuwen met bitumineuze dakbedekking of kunststof dakbedekking,lekkages herstellen,ook kleine klusjes met waterleiding, zo van alles wat.

informeer gerust voor een offerte en u komt allicht meer te weten.
Wat ik zoal doe kunt u op de foto's op mijn website zien.
Dus heel veel plezier op mijn site en graag tot ziens.

WWW BOUWSERVICEPANNEMAN@KPNPLANET.NL


Enkele werkzaamheden zoals.

- aanbouw/uitbouw.
- schilderwerkzaamheden.
- behangen.
- badkamers plaatsen/betegelen.
- electra.
- wanden en plafonds plaatsen.
- dakkapellen plaatsen.
- stucen,pleisteren,spachtelpoetsen.
- metsel en voegwerkzaamheden.
- binnen en buitendeuren afhangen.
- tuin aanleggen.
- keukens plaatsen.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Klusbedrijven

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger