IKMAAKDINGEN uit eigen beweging en in opdracht

IKMAAKDINGEN uit eigen beweging en in opdracht Prijs: Op aanvraag

Telefoon: 06-53 99 13 12 Hans de Hart IKMAAKDINGEN klusbedrijf werkzaam in heel Nederland.
E-mail contact@ikmaakdingen.nl

IKMAAKDINGEN uit eigen beweging en in opdracht.

Het veelzijdige en creatieve klussenbedrijf IKMAAKDINGEN biedt zich aan voor al uw klussen in en rond uw woning of bedrijfspand.

Verbouwingen en onderhoud zijn nodig voor uw woon- en werkplezier en het behoud van uw pand.


Klussen stapelen zich op en u komt er niet aan toe?
Ik kom graag langs om het werk op te nemen en een offerte voor u op te stellen.
Ik luister naar uw wensen, denk met u mee en adviseer.
Als alle gegevens verzameld zijn stel ik een plan van aanpak op, welke wordt verwerkt in de offerte.
Ik werk de hele lijst voor u af en u bent verzekerd van kwalitatief goed werk tegen een redelijke prijs. Mijn werk is mijn visitekaartje en reclame, dus u kunt rekenen op werk wat door iedereen gezien mag worden.

Keukens, badkamers, meubels op maat naar (uw) eigen ontwerp, behangen, verven, het leggen van alle soorten vloeren, plafonds, wandafwerking en verwijdering, re-styleren van woon en horeca/kantoorpand, balkon & tuinwerkzaamheden, afrastering van alle soorten hekwerk, aanbrengen van deugdelijk hang & sluitwerk, aanbrengen van camera's binnen en buiten uw object, ontruiming panden en zorgdragen voor afvoer alsook kleine verhuizingen zijn enkele opties.
Staat uw klus er niet bij of ligt die niet meteen voor de hand, dan staat vragen u vrij.
Geen klus is te klein, dus opdrachten voor het ophangen van een lamp of het plaatsen van een nieuwe deurkruk los ik graag voor u op.
Ik maak een klus af voordat ik een volgende start.

Om u goed van dienst te kunnen zijn, en indien nodig, kan ik bij de grotere klussen ook gebruik maken van een vaste groep vakmensen met een eigen discipline, dit wordt eerst met u overlegd.
Ik ben en blijf uw enige aanspreekpunt voor, tijdens en na het werk.
Ik ben altijd zelf aanwezig als er andere vakmensen voor u bezig zijn, dus geen problemen met inplannen en afstemmen. Ik weet immers wat u wilt.
Uw klus is sneller en voordeliger uitgevoerd en u bent verzekerd van vakwerk en kennis van de nieuwste mogelijkheden.

Uiteindelijk krijgt u van IKMAAKDINGEN één rekening zonder verrassingen achteraf.

Ik ben in het bezit van het VCA certificaat. VCA staat voor: Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist voor Aannemers. Dus op het gebied van de veiligheid zijn uw pand en de aanwezige personen ook in veilige handen.
Tevens ben ik in het bezit van een VAR verklaring.
Mijn contactgegevens staan boven aan dit formulier.

Met vriendelijke groet,

Hans
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Klusbedrijven

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger