Marco's Multi Service

Marco's Multi Service Prijs: Op aanvraag

Geachte Heer, Mevrouw.
Ik zal me even voorstellen, ik ben Marco Cornips, een jongeman van 36 en ben sinds kort gestart als zelfstandig ondernemer .Mijn vak gebied is voornamelijk verkeerstechniek, beveiliging en beroeps verkeersregelaar. Maar ik ben ook inzetbaar voor diverse andere klussen. Zoals chauffeurs en koerierswerk, sloopwerkzaamheden en machinist op een minigraver. Ook voor uw tuinaanleg kunt u bij mij terecht Tevens ben ik in het bezit van rijbewijs B en VCA certificaat. Zoals u ziet een veelzijdige keuze.
Daarom heb ik de keuze gemaakt om mijn bedrijf de naam Marco's Multi Service te geven.
Momenteel ben ik me aan het oriënteren op de arbeidsmarkt om voor klanten wat klussen aan te nemen. Hierbij is reistijd geen probleem.
Ik hoop dat u hier een steentje aan bij kan dragen om zo mijn klanten bestand te verruimen.
Mocht u door middel van mijn schrijven enthousiast zijn geworden dan kunt u contact met mij opnemen op onderstaand nummer.
Ik dank u alvast van harte voor het lezen van mijn brief,
En hoop een reactie van u mogen te ontvangen.

Met vriendelijke groet,
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Klusbedrijven

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger