Las en klusbedrijf Marcel

Aangeboden: Las en klusbedrijf Marcel Prijs: Op aanvraag

Las en klusbedrijf Marcel.


Wat informatie over mezelf ,

Sta ingeschreven bij de K.V.K. als zzp-er en kan worden ingehuurd voor diverse trajecten .

Mijn expertise is , allerlei laswerk , mig/mag niveau 3 gediplomeerd .

Maar tevens ook , elektrisch , autogeen en tig .

Ik heb meer dan 25 jaar las - ervaring en ben in bezit van VCA .
Ik heb ook jarenlang pijp gelast { in positie} allerlei diameter.

Tevens maak ik dingen voor diverse klanten , maar doe ook las-reparaties , zoals aan aluminium steigers en trappen , graaf bakken , bruggen , poorten , hekwerken , relingen , damwanden , bronzen kleppen en verdelers {vloeistof dicht} enz.

Ook repareer ik tafels stoelen en barkrukken etc. etc. , mits het van ijzer of metalen zijn .

En ben ik in het bezit van een eigen werkplaats met de nodige machines om de klant beter van dienst te zijn .

Aan mijn website wordt nog gewerkt , www.las-enklusbedrijfmarcel.nl




Referenties :

Gemeente Moerdijk
Ploeger Machines B.V.
Taks Tuinbouwtechniek
DCM Dirven Constructie
M-Tech
Co Vi - Klus en Onderhoudsbedrijf
Roks - interieur bouw
Laros B.V.
Isover
Garage Bogers
F. Janssens Metaalwerken B.V.
Codet Gasdetectie B.V.
Div. particulieren

Heeft u naar dit te lezen nog vragen of opmerkingen dan kunt u mij gerust bellen of mailen.
Belt u,dan gelieve met herkenbaar telefoonnummer anders wordt er niet gereageerd helaas .


Werkplaats adres ,

Neerloopweg 3/7
Breda

E-mail ; marcelbreda@casema.nl


Voor meer informatie bel dan:076-5229911 / 0647022126
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Klusbedrijven

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger