Rvs design, lassen, metaalwerkzaamheden

Aangeboden: Rvs design, lassen, metaalwerkzaamheden Prijs: N.o.t.k.

Bent u op zoek naar een vakman in de metaal? Heeft u diverse werkzaamheden op metaalgebied die moeten gebeuren en wilt u graag weten hoe u die zo efficient en financieel voordelig mogelijk gerealiseerd kunnen worden? Ik heb ruimte in mijn planning voor opdrachten en wil u graag van dienst zijn.

Ik doe al het voorkomend las, ontwerp, en montagewerk in de metaal en kan u erg goed adviseren met de reeds 38jaar ervaring die ik hierin heb. Voor betaalbaar maatwerk met een korte levertijd bent u bij mij zeker aan het goede adres!

Wat voor soort opdracht of klus u ook heeft als het metaal betreft bent u bij mij van harte welkom voor een vrijblijvende offerte. Ik heb ondertussen al veel verschillende soorten klussen afgeleverd en ben wanneer ik niet aan een klus of opdracht voor bedrijf of particulier bezig ben veelal ook bezig met ontwerp van eigen producten. Mocht u dus nog werkzaamheden hebben die u betaalbaar en netjes afgewerkt wilt voor bijvoorbeeld :

- Huis en Tuin (hekken, trappen, lampen, sierpotten, etc.)
- Watersport (RVS railing, bootbeslag, davits, reparatie-werkzaamheden)
- Meubels op maat gemaakt (kantoor, bureau's, tuinmeubels)
- Siermetaal (kunstwerken, sculpturen, grafmonumenten, etc.)

dan hou ik me van harte aanbevolen voor een vrijblijvende offerte. Mocht ik u intresse hebben gewekt kunt u mij altijd bereiken via telefoon of email.


  • Telefoon 0346-212464
  • Mobiel 06-26710587
  • Email info@desmare.nl
Neemt u vooral eens een kijkje op mijn nieuwe website om een idee te krijgen waar Desmare-Design voor staat, en ik hoop snel wat van u te horen!

Met vriendelijke groet,

Dennis Dam

Desmare-Design
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Klusbedrijven

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger