lasser

Aangeboden: lasser Prijs: Op aanvraag

Geachte lezer,


Ik ben een "zelfstandige" (MTS-werktuigbouw) en al ruim 15 jaar actief werkzaam in de "metaalbranche" . »Voor kleine en/of grote opdrachten door heel Nederland bent u dus direct in contact met de uitvoerder "Freelancer Sammy Offshore Welding Services" (Professionele Fotolasser/Metaalbewerker).

Als professionele allround medewerker in o.a. de Scheepsbouw (jachtbouw) Booreilanden,
Kraanbouw,en allerlei soorten Constructies (utiliteitsbouw) beheers ik alle technieken van samenstellen, monteren tot "volledig aflassen". Ook kunnen wij van allerlei soorten (meest uiteenlopende) kleine of grote objecten (in overleg) innoveren, uitbreiden. Schetsen maken "tekenen" en uitwerken. Verder kunnen wij u adviseren, ondersteunen en/of begeleiden.

Voor allround Constructie-bankwerk / Fotolassen, bent u dus op het juiste adres voor wat betreft al uw reparaties en/of uitbreidingen van alles wat met ijzer te maken heeft. Van uw sierhekwerk tot laswerkzaamheden aan uw boot.


UITERAARD BEN IK IN HET BEZIT VAN ALLE NODIGE DOCUMENTEN EN CERTIFICATEN ZOALS;

-K.v.k
-VAR verklaring
-Aansprakelijkheidsverzekering
-VCA basis en VCA voor leidinggevenden
-T.I.G. diploma's
-CO2 (MIG/MAG) foto lasser, G6-R certificaten (met recent verlengde stempellijst) van Lloyds
-Elektrisch lassen
-Ijzerwerker/constructiebankwerker allround
-Snijden met snijbrander en vloeien
-Gutsen en slijpen

Verder heb ik zeer goede contacten met professionele zelfstandige collega's in o.a. de "elektrotechniek".

U zult als opdrachtgever merken dat wij bij onze werkzaamheden gedurende het hele traject intensief betrokken, eerlijk/betrouwbaar zijn en kwalitatief goede diensten zullen leveren.

Mocht u geïnteresseerd zijn in mijn diensten dan kunt u vrijblijvend een offerte /prijsopgave aanvragen. Dit kan zowel op uurtarief als voor een vast prijs (voor het aannemen van het werk/karwei). Voor alle duidelijkheid, alles is in duidelijke taal en in overleg met u de opdrachtgever. U zult dus achteraf niet met kleine letters, lange uitzichtloze contracten en dure verrassingen geconfronteerd worden.

Verder kan ik u vertellen dat ik flexibel ben en bij u op locatie kan werken. Ik heb een eigen werkplaats, maar ik ben ook in bezit van een eigen "mobiele service wagen" met ruime assortiment van de nodige gereedschap, machines lasapparaten enz.

Kortom, particulieren maar ook "bedrijven" kunnen mij altijd inhuren voor de nodige diensten.

Voor contact, bellen of mailen naar "Freelancer Sammy":

Telefoon: 0639442446 / 0614198174
E-Mail : sammy007@live.nl


CORRESPONDENTIE ADRES
T.n.v. de heer San
Postbus 6008
3003 AA Rotterdam

Hopende op een duurzame samenwerking

Met vriendelijke groet,
San
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Klusbedrijven

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger